Varje år i maj har jag haft ett öppet seminarium. Nu har jag haft detta i mer än 20 år och det fortsättter att komma folk från många håll och många länder. Du är också välkommen att komma! Förr var det på hösten men nu ligger det i anslutning till Kristi Himmelfärdshelgen, den 1-4 maj. I år kommer jag att tala över ämnet ”Andens eld och Andens ledning”. Jag ser verkligen fram emot årets seminarium!

De senaste åren har vi märkt en ökad tillströmmning av pastorer, predikanter och ledare från olika sammanhang. De kommer från hela Europa. Seminariet är för alla troende, utan registrering,men inte minst andliga ledare har ett behov av att få sitta stilla och dricka in av Guds ord,  Herrens närvaro och Andens tilltal i deras liv. Dessutom blir det alltid en härlig gemenskap med varandra. Under årens lopp har det varit härligt att se hur människors liv också blivit påverkade och förvandlade och har fått möta Jesus på ett starkt och personligt sätt. Jag ber att det också i år skall bli starka tilltal och möten med Herren under dessa dagar.

 För varje år har jag märkt hur detta seminarium har blivit viktigare och viktigare, inte minst när det gäller ny inspiration och inriktning för framtiden . Det är tre förmiddagslektioner torsdag till och med lördag. Två kvällsmöten, torsdag och fredag. Efter sista lektionen på lördag åker många av oss till Stockholm för Jesusmanifestationen och på söndag avslutar vi med förmiddagsgudstjänst med nattvard på Livets ord. Jag ser fram emot härliga och viktiga dagar inför Herrens ansikte. Du är så välkommen!